منهول كاروگيت منهول كاروگيت .

منهول كاروگيت

ارتقا CTR و خريد سرچ گوگل با كليك

سفارش و خريد سرچ گوگل تجاري

(تاثير فوق العاده سريع و انفجار CTR - بدون ريسك طبيعي ارگانيك - جستجو كاربران ايراني از گوگل فارسي در موبايل يا دسكتاپ يا هر دو)
مناسب ارتقا فوري جايگاه عبارات كليدي سايت هاي بين صفحه 20 تا رديف نخست صفحه 1 گوگل و مناسب ارتقا تمامي كلمات پررقابت 200 ثانيه اي تضميني

انفجار ctr

جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست . Google ميداند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد. با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد. فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .
اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.
نكته: در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها بصورت پيش فرض از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر بعد از كليك تا لحظه خروج از سايت 200 ثانيه باشد.
 
لينك سفارش جهت انفجار ctr تك تك عبارات كليدي سايت خود:
https://chicrank.com/cart.php?gid=30

منبع : شيك رنك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۹:۲۹ توسط:عاطفه موضوع: نظرات (0)

منهول كاروگيت

منهول كاروگيت چيست؟

منهول كاروگيت نوعي از اتصالات پلي اتيلن هست  كه براي متصل كردن چند شبكه و خط راه رو به هم مورد استفاده قرار مي‌گيرد. براي  ​مثال در سيستم پكيج تصفيه فاضلاب براي اينكه چندين خط لوله پلي اتيلن فاضلاب را به همديگر متصل كنند و به يك مسير هدايت نمايند از منهول كاروگيت استفاده مي كنند يا در سيستم‌هاي مخابراتي براي دسترسي به مسيرهاي كابل‌ها در زير زمين استفاده مي‌شود. البته همگي در سطح شهر به انواع منهول كاروگيت برخورديم، دريچه‌هايي كه در سطح زمين موجود است و براي كاربري‌ هاي مختلفي استفاده مي‌شود (آب و فاضلاب، تلفن، برق و…) و منهول كاروگيت در واقع براي دسترسي آسان انسان به داخل كانال است و در آن‌ها را با درپوش مي‌پوشانند. از مدت ها پيش پلي اتيلن به دليل سبك بودن ، سهولت نصب و مقاومت در برابر خوردگي و سايش و همچنين طيف وسيعي از مواد شيميايي و همچنين طيف وسيعي از مواد شيميايي ، جايگزين قابل اعتمادي براي منفذهايي است كه از بتن ، آجر و ملات يا سيمان الياف توليد مي شوند. در غير اين صورت طول عمر مواد سنتي را كاهش دهيد. در نتيجه ، منهول كاروگيت در برابر نفوذ ريشه مقاوم هستند و از آلودگي آب هاي زيرزميني اطراف جلوگيري مي كنند و ساختاري ضد آب فراهم مي كنند كه اميد به زندگي طولاني تري را ارائه مي دهد.

 

كاربرد منهول‌ كاروگيت

 هوادهي و تهويه شبكه‌ هاي زيرزميني: اتصالات پلي اتيلن خطوط لوله پلي اتيلن فاضلابي در پكيج تصفيه فاضلاب و تغيير جهت، تغيير ارتفاع ويا تغيير در شيب خطوط لوله‌ پلي اتيلن  فاضلابي هنگام تغيير قطرلوله پلي اتيلن فاضلاب

منافذ فاضلاب و طوفان:منهول كاروگيت ويژگي ها و مزاياي بسياري براي سيستم هاي گرانشي و فشار زيرزميني دارند ، از جمله بازرسي ، تعمير و نگهداري ، تهويه ، تميز كردن و شستشوي فاضلاب يا پكيج تصفيه فاضلاب يا تغيير شرايط جريان (تغيير جهت ، تغيير فشار ، تغيير جريان آب نرخ).

 

سوراخ براي مخابرات: منهول كاروگيت براي نصب در زمين هاي دشوار كه فضاي محدودي براي كار در آنها وجود دارد مناسب بوده و آنها را براي سيستم هاي مخابراتي و مجاري ايده آل مي كند.

منهول كاروگيت با چگالي بالا و مارپيچ (پلي اتيلن) با استفاده از يك پروفايل منحصر به فرد پرتوي دو جداره تشكيل مي شوند ، و در نتيجه مقاومت هاي فشاري تا 8KN / m2 حاصل مي شود. در برابر خستگي و خوردگي ، منهول كاروگيت داراي عمر تقريبي 100 سال هستند. محدوده اندازه لوله از DN600 تا DN3000 است.

يك پايه ساخته شده به طور دائمي به پايه ثابت مي شود و يك خروجي و چندين پايه ورودي به صورت رباتيك برش داده مي شوند و در موقعيت جوشكاري مي شوند – متناسب با نيازهاي دقيق شما براي قطر ، كلاس ، زاويه و ارتفاع.

 منهول آب و فاضلاب: منهول‌هاي پلي اتيلني در شبكه‌هاي آب و فاضلاب به تجميع و توزيع فاضلاب، جمع‌آوري شيرآبه‌ها و آب‎هاي سطحي و زهكشي كمك مي‌كند. از منهول مي‌شود براي حوضچه آبگيري، ايستگاه پمپاژ فاضلاب جهت كنترل جريان، محفظه سيفون، نصب و بازديد شيرآلات و بازرسي و نگهداري شبكه استفاده ‌مي‌شود. يكي از فوايد منهول‌هاي كاروگيت اين است كه در برابر سولفيد هيدروژن مقاوم است و جلوي پوسيدگي و خوردگي را مي‌گيرد. در صورتي كه منهول‌هاي بتني و آجري در شبكه‌هاي فاضلاب به سرعت آسيب مي‌ديدند و عمر كوتاهي داشتند. منهول كمك فراواني به تهويه، تعمير، تخليه سيالات مي‌كند و در يكسان‌سازي خروجي‌هاي فاضلاب خانگي نقش اساسي دارد.

 منهول برق و مخابرات: يكي از نيازمندي‌هاي شبكه‌هاي برق و مخابرات اتصال چند شبكه و اتصال كابل‌ها و همچنين قابليت سوييچ مي‌باشد كه بدون منهول اين امور ناممكن است. منهول‌هاي كاروگيت علاوه بر اينكه نيازمندي‌هاي بالا را رفع مي‌نمايند، به جهت مقاومت در برابر رطوبت و قابليت تغيير در سيستم مزيت بسيار بالايي به ديگر انواع منهول دارد.  چون در اين شبكه‌ها برق با جريان قوي و يا فيبر نوري قرار دارد بايستي منهول‌ها جلوي نشت سيالات از خارج را بگيرند كه منهول‌هاي پلي‌اتيلني به دليل جنس مناسب و جوش‌هاي اكستروژن در محل اتصالات پلي اتيلن جلوي نشت را مي‌گيرد و امنيت شبكه‌هاي برق و مخابرات را بسيار بالا مي‌برد. علاوه‌بر موارد بالا منهول‌هاي كاروگيت در صنايع دريايي هم بسيار پراستفاده مي‌باشند.

 

 

انواع منهول‌هاي كاروگيت

منهول كاروگيت بر اساس طرز ساخت به دو دسته دو جداره و تك‌جداره تقسيم مي‌گردد و براي تاسيسات برق، مخابرات، فاضلاب، صنايع دريايي و ديگر تاسيسات زيرزميني استفاده مي‌گردد.

منهول‌هاي دوجداره به نسبت ‌منهول‌هاي تك‌جداره داراي آب‌بندي بهتر و مقاومت بالاتري در برابر ضربه و اشعه UV  مي‌باشند و مهم‌ترين ويژگي منهول دوجداره اين است كه در هر ارتفاعي كه مدنظر مشتري است توليد مي‌گردد. البته اين دو مدل منهول در بقيه موارد هر دو داراي مزايايي كه بالا شرح داديم مي‌باشند. منهول‌هاي تك‌جداره از مواد پلي‌اتيلني با گريد 3840 به‌صورت روتاري مولدينگ توليد مي‌گردد و بدنه منهول‌هاي دوجداره با اكستروژن  – HDPE100 – EX3توليد مي‌گردند.

منهول مخابرات(برق): شبكه‌هاي برق يا مخابرات نيازمند اتصالات پلي اتيلن كابل‌هاي مختلف از مسيرهاي مختلف مي‌باشد كه اين امر در منهول‌ها امكان‌پذير مي‌شود به همين جهت منهول بايستي توان مقاومت در برابر ضربات و حوادث طبيعي را داشته‌باشد و از طرفي جلوي ورود مايعات و موجودات موذي كه باعث تخريب كابل‌ها مي‌شود را بگيرد كه منهول‌هاي پلي‌اتيلني مناسب‌ترين انتخاب براي اين امر مي‌باشد. از طرفي براي تعمير و تغيير در شبكه كابلي و وردو و خروج به شبكه به منهول نياز داريم كه منهول‌هاي پلي‌اتيلني علاوه بر رفع اين نيازها به دليل نصب آسان و كم‌هزينه بسيار پرطرفدار مي‌باشد.اين آدم‌روها از قطر 600 ميليمتر تا 18000 ميليمتر و بر اساس نياز مشتري به ارتفاع دلخواه توليد مي‌گردند.

منهول فاضلاب: شبكه فاضلاب نياز به تجميع، بازرسي و تعمير دارد كه اين نياز با استفاده از منهول برطرف مي‌گردد. علاوه بر اينكه سيستم فاضلاب در لوله پلي اتيلن بايستي در برابر حوادث طبيعي از قبيل سيل و زلزله، ضربات شديد، خوردگي توسط مواد شيميايي مانند سولفيد هيدروژن، حيوانات موذي و ديگر موارد مشابه مقاوم باشد. به همين جهت منهول‌هاي كاروگيت علاوه بر حل مشكلات بالا، به دليل جلوگيري از نشت شيرآبه‌هاي فاضلاب مناسب‌ترين گزينه براي اجرا مي‌باشد.

 

 

نصب منهول‌ كاروگيت

يكي از مهمترين قسمت‌هاي اجراي هر پروژه مرحله نصب منهول در محل گودال مي‌باشد كه به دليل ويژگي‌هاي منهول‌هاي پلي‌اتيلني اين كار بسيار آسان شده‌است. مراحل نصب به صورت خلاصه و بر اساس استانداردهاي مرسوم در زير مي‌‌آيد. البته لازم به ذكر است كه با توجه به وضعيت خاك و پروژه جزييات مهمي تغيير مي‌نمايند كه بايستي تيم فني پروژه در اين باره تصميم بگيرد.
1- برش دقيق منهول: منهول‌ها با توجه به قطر لوله‌ها بايد دقيق برش داده شوند.
2- حفر گودال: به‌طور معمولگودال مدنظر براي منهول بايستي 1/4 برابر قطر منهول باشد تا در بهينه‌ترين حالت منهول نصب گردد.
3- كف‌سازي: سپس جهت مقاوم‌سازي كف گودال، آن را با بتني به ضخامت 10 سانت مي‌پوشانيم. اين بتن مي‌تواند پيش‌ساخته باشد و يا در محل آماده گردد.
4- استقرار منهول: بعد از بتن‌ريزي منهول را در بتن قرار مي‌دهيم و لوله‌ها را با دقت متصل نموده و پله استيل را نيز در محل نصب مي‌نماييم.
5- ساخت دال بتني: در اين مرحلهبر روي منهول يك دال بتني مي‌سازيم تا بار وارده به صورت مساوي تقسيم شود.
6- مصالح پركننده: با توجه به وضعيت خاك و آب‌هوا اطراف منهول را با ملات مناسب (معمولا شفته و آهك) پر مي‌نماييم.

 

 

مشخصات براي منهول كاروگيت و مواد سازه هاي ساختاري:

•           منهول كاروگيت ها و ساير سازه هاي پلي اتيلن بايد از مواد ساخته شده از رزين پلي اتيلن با چگالي بالا PE 100 ساخته شوند.

•           اين ماده در صورت تجزيه و تحليل مطابق با ASTM D 2837 بايد حداقل مقاومت هيدرواستاتيك طولاني مدت 1600 psi داشته باشد.

•           رزين پايه بايد 2٪ كربن سياه پراكنده داشته باشد.

•           چگالي تركيب پايه بايد بيشتر از 955/0 باشد كه در ASTM D 1505 به آن اشاره شده است.

•           مقاومت كششي در عملكرد بايد مطابق با ASTM D 638 بيش از 3200 psi باشد.

•           مقاومت رشد ترك ترك آهسته بايد بيش از 100 ساعت (PENT TEST) در هر ASTM F 1473 باشد.

•           منهول كاروگيت ، جمع كننده ها ، جعبه هاي سوپاپ ها و ساير سازه هاي پلي اتيلن طبق مشخصات مهندس طراحي ساخته مي شوند. ورودي ها / دهانه هاي خروجي را مي توان در هر موقعيت يا ارتفاعي بر روي چاله قرار داد. ورودي / خروجي ممكن است به صورت فلنج يا انتهاي ساده براي اتصالات پلي اتيلن همجوشي لب به لب يا الكترو فيوژن طراحي شده باشد.

پايين منهول كاروگيت با چگالي بالا براي استحكام بيشتر در داخل منهول كاروگيت و خارج از منهول كاروگيت جوش داده شده اند. تقويت كننده هاي تهويه در ته و در مواردي كه امكان پذير باشد در ورودي ها / ورودي ها وجود دارد. با استفاده از بتني كه در اطراف آنها ريخته مي شود ، مي توان اندازه آنها را براي مقاومت در برابر شناور بزرگ كرد. حلقه هاي ضد شناور همچنين مي توانند با جوشكاري اكستروژن براي مقاومت در برابر شناور در جداول آب زياد قرار بگيرند. ته چاله ها به طور معمول از ورق ورق لوله پلي اتيلن از 1/2 تا 2 اينچ ساخته مي شود. پايين توصيه مي شود توسط مهندس طراح مطابق با ASTM F-1759 مشخص شود. سر منهول كاروگيت را مي توان به صورت لولايي ساخت ، روي فلنج صفحه بالايي پيچ و مهره اي ايجاد كرد كه ممكن است به بتن ريخته شده در اطراف قسمت بالايي و بلند كننده احتياج داشته باشد تا ظرفيت حمل بار 20 را داشته باشد. حلقه ها و تاپ هاي آهن شكل پذير را مي توان روي بالابرهاي منفذ پلي اتيلن نصب كرد.

منهول كاروگيت قابل ارتفاع را مي توان با استفاده از كوپلينگ هاي الكترو فيوژن يا يقه هاي جوش داده شده با اكستروژن توليد كرد. بخشهاي منفذ قابل انعطاف 1-3 متري ممكن است به منهول كاروگيت  هاهاي موجود اضافه شود ، بنابراين منهول كاروگيت  هاهاي پلي اتيلن براي مناطقي كه تغييرات ارتفاعي در آينده پيش بيني مي شود ، به عنوان سرپرست انتخاب مي شوند. بخشهاي اضافي شناسه سوراخ را تغيير نمي دهند.

 

انواع:

•           منهول كاروگيت بهداشتي

•           منافذ آب طوفان

•           اتاقهاي كلرزني

•           اتاق هاي اتصال خانه

•           اتاق هاي ابزار

•           دريچه هاي شير

•           اتاقهاي خلاuum

•           مخازن پلي اتيلن

 

هدف از استفاده منهول كاروگيت چيست؟

​از عوامل آلودگي محـيط زيست  ميتوان به وجـود فاضلاب‌ها اشاره كرد و از اين رو بايد آنها را جمـع‌آوري و از شهرها بيرون راند و  سپس  آنها را در پكيج تصفيه فاضلاب ،تصفيه نمود و بعد بـه گــردش آب در طبيعت برگردانيد. به همين دليل استفاده  از منهول كاروگيت براي رسيدن به اهداف،  جمـع‌آوري گنداب‌ها و پساب‌ها از محـيط زيست و شهر و ضروري است.

البته مواردي ديگر همچون بهداشت همگاني ، استفاده‌ي مجدد از فاضلاب ( پكيج تصفيه فاضلاب ) ،حفظ زيبايي‌هاي محـيط زيست، تاثير بر سفره‌هاي آب زيرزميني از اهداف ديگر استفاده از منهول كاروگيت است.

 

خواص و ويژگي هاي منهول كاروگيت:

​منهول كاروگيت  خواص منحصر به فردي  مانند چگالي، شاخص جريان مذاب، بلورينگي، درجه شاخه‌اي و شبكه‌اي شدن، وزن مولكولي و توزيع وزن مولكولي را دارد . منهول كاروگيت پلي اتيلن، از پلي اتيلن ساخته شده است . پلي اتيلن پرمصرف‌ترين ماده پلاستيكي در دنيا است كه از ساده‌ترين و ارزان ترين پليمرها محسوب مي‌شود و از پليمريزاسيون اتيلن , پلي اتيلن ساخته مي شود.

از مزاياي استفاده از منهول كاروگيت نيز ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

        كاهش چشم گير هزينه ها (منهول كاروگيت   سبك است و نصب و حمل و نقل آن به راحتي امكان پذير است و نصب و اجراي آن بسيار ساده تر و به زمان و نيروهاي انساني كمتري نياز دارد.)

     دسترسي راحت تر به مسير كابل‌هاي زيرزمين در سيستم‌هاي مخابراتي و امكان تعمير و بازسازي منهول كاروگيت  ها‌هاي فرسوده فراهم مي گردد.

      اگر پس از اتمام پروژه نياز به افزايش طول منهول كاروگيت باشد، به راحتي  ميتوان اين كار را انجام داد و مصرف كننده مي‌تواند بر طبق نياز ميزان تخليه خروجي منهول كاروگيت را به راحتي تنظيم كند.

       آب بندي كامل بدنه منهول كاروگيت باعث مي‌شود هيچ گونه ماده اضافي داخل نشت نكند و حتي مانع ورود گزيني حشرات و جانوران موذي در محل منهول كاروگيت مي شود و صاف بودن سطح منهول كاروگيت مانع چسبيدن مواد تخليه شده صنعتي و خانگي به ديواره آن مي گردد.

      انعطاف پذيري و استحكام بالاي منهول كاروگيت پلي اتيلن، باعث شده است اين منهول كاروگيت بر اثر زلزله و يا بر اثر ضربات وارد شده در حين حمل و نقل و نصب آسيبي نبيند و به دليل عدم شكستگي و تخريب ، ضايعات بسيار  پاييني نيز دارد.

        با تماس حلال‌ ها و گازهاي شيميايي با بدنه منهول كاروگيت تاثيري روي آن نمي گذارد.

       ٫داراي طول عمر بسياري بوده و در رطوبت دچار پوسيدگي نمي‌شوند.

       در منهول كاروگيت   نردبان‌ هايي طراحي گرديده است كه براي سال‌ها بي نقص كار مي‌كند و سالم مي‌ماند اما نردبان‌هاي فلزي سطحي سخت دارند كه در صورت بر خورد با آن احتمال آسيب ديدن افراد وجود داد .

 

نحوه نصب منهول كاروگيت به چه شكل است؟

نصب و اجراي منهول كاروگيت ها در برخي مواقع  امري بسيار سخت و طاقت فرسا مي باشد. سادگي و سهولت نصب منهول كاروگيت بارزترين مشخصه و مزيت اين منهول كاروگيت ها نسبت به انواع ديگر منهول كاروگيت است و اين موضوع باعث كاهش هزينه‌ها در مقايسه با بتني شده است.

منهول كاروگيت به صورت پيش ساخته ساخته مي شوند كه خطر تغيير شكل در ساختار را از بين مي برد ، با اين وجود مي توان پيكربندي شافت منهول كاروگيت را نيز متناسب با هر كاربردي جدا از سيستم پلاستيك كامل تنظيم كرد. نردبان هاي پلي اتيلن را مي توان در صورت درخواست در داخل چاله نيز ساخت. كاورها و قاب هاي استاندارد نيز موجود است.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۷:۱۳ توسط:عاطفه موضوع: نظرات (0)